banner

هوشمند پردازان ژیوان

مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی

5/5

1-مدت زمان گارانتی تعمیرات 18 ماه و گارانتی تعویض یک ماه از تاریخ فعالسازی تلفن همراه می باشد.

 

2-کلیه محصولات شرکت تا ده سال پشتیبانی تعمیر و تامین قطعات می گردند.

 

3-گارانتی ژیوان شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل مشکلات مخابراتی نمی‌باشد.

 

4-لوازم جانبی از قبيل آداپتور، کابل شارژ، کاور ، هندزفري، هدفون، کارت حافظه و ديگر متعلقات مشمول گارانتی ژیوان نمی باشد.

 

5-تعداد کمتر از سه پیکسل سوخته در حد استاندارد بین المللی شامل گارانتی نمی باشد و سه عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می‌شود.

 

6-قبل از ارائه دستگاه برای خدمات، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل پیام‌ها، عکس و فیلم را از دستگاه پاک نمایید. همچنین کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید. مرکز خدمات ژیوان در قبال نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارت‌های حافظه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

7-کد رجیستری جهت فعالسازی تلفن همراه بر روی کارت گارانتی قید شده است.

 

8-گارانتی ژیوان هرگونه آسیب های جسمی وارد آمده به کاربر در اثر استفاده از دستگاه، ازخود سلب مسئولیت می‌کند.

 

9-خدمات گارانتی قید شده در این برگه فقط قابل ارائه در کشور ایران می‌باشد.

 

10-گارانتی ژیوان هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش در سایر کشورها یا ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه مبادی خرید یا ترخیص دستگاه دستگاه به مشتری را ندارد.

 

11-پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی‌باشد . وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی و وب سایت ژیوان مشخص می‌شود .

 

12-لطفا در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

 

13-رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه، تبلت، با دریافت هزینه انجام می‌شود.

 

14-در صورت درخواست مشتری حضوری جهت گوشی امانی، گوشی امانی شرکت تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار میگیرد.

 

15-کلیه کالا های گارانتی و غیر گارانتی ، تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده شش ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشد .

 

16-درصورتی که کالای پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند . (توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .

 

 

*** شرایطی که باعث نقض گارانتی موبایل و تبلت می‌شوند:
1-هرگونه تغییرات اعم از روت کردن ، دانگرید کردن، تعویض سریال و یا IMEI دستگاه از گارانتی خارج می باشد.

 

2-عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن.

 

3-صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (هرگونه ضرب خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول).

 

4-هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شمارهIMEI (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات کالا غیر قابل شناسایی باشد، با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.

 

5-نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اورجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد.

 

6-هر گونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه.

 

7-تعمیرات در خارج از نمایندگی‌های رسمی ژیوان.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تبریز
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سنندج
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازنداران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
هوشمند پردازان ژیوان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تبریز
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سنندج
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازنداران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تبریز
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سنندج
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازنداران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
تماس با ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

کارشناسان ما بعد از ثبت سفارش فاکتور مربوطه را ارجاع می دهند به انبار و بعد از بسته بندی ، همان روز با شرکت های پستی ماهکس و یا تیپاکس بنابر درخواست کاربر به صورت پس کرایه ارسال می گردد.

بله ، شما می توانید با مدیر فروش شرکت در ارتباط باشید. 09124471002

بله ، شما میتوانید در حین ثبت سفارش گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنید و به آدرس: (میدان ولیعصر ساختمان تجاری ایرانیان طبقه 9 واحد 15) مراجعه فرمایید.

شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
هوشمند پردازان ژیوان